در سند بنیادین آموزش و پرورش  در گزاره های ارزشی نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی از سلامت جسمانی، نشاط و تقویت اراده سخن گفته شده است و مدرسه در افق 1404 باید تأمین کننده نیازهای فردی و اجتماعی و محیط اخلاقی، علمی، امن، سالم، با نشاط، مهرورز و برخوردار از هویت جمعی باشد. از اینرو ما مدرسه به صورت مدل زیر بررسی می کنیم. درست است که نقش اولیا در این مدل تا حدودی نادیده گرفته شده است ولی در هر یک از عوامل و ارکان مطروحه اولیا می توانند به صورت توانمندساز حضور داشته باشند.

غیر از اولیا، نهادهای اجتماعی دیگر نیز چون مساجد و کتابخانه ها می توانند در ای میان نقش توانمندساز را بر عهده داشته باشند که البته در مدل تعالی آنوزش و پرورش به آنها انشاالله خواهیم پرداخت.مدرسه یک

مدرسه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

مقایسه نگرش به مدرسه، نشاط، رفتار پرخطر و خشم در بین دانش آموزان دختر پایه اول مقطع متوسطه مدارس تیزهوشان و عادی

مدل ,مدرسه ,نقش ,سند ,اجتماعی ,اولیا ,داشته باشند ,و پرورش ,مدرسه در ,به صورت ,شده است

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

saeedmobayyen 1377342 اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب کبری سلام الله علیها در ثانیه زندگی کن... فایل اکی مرجع فروش و خرید انواع پایان نامه ، تحقیق ، مقاله ، پروژه ، ترجمه ، پاورپوینت ، انواع طرح های کسب و کار و ... مطالب اینترنتی ازدواج مطالب علمی آنلاین آيا حسين اکبري کر مي باشد جالب